Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για edessaikos
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΟΥΡΑΚΗ ΣΤΟ PAMEBALA 

Δηλώσεις στον Θεόφιλο Ψυχογιό του pamebala έκανε ο χρυσός σκόρερ της ομάδας μας στο παιχνίδι της Αλεξάνδρειας Δημήτρης Μπουράκης.Πιο συγκεκριμένα ο 24χρονός επιθετικός δήλωσε:

Το ματς ειδικά όσο κυλούσε ο χρόνος κρίθηκε στη δύναμη και το πάθος. Εννοείται ότι πήγαμε για το διπλό, αλλά πάντα συγκρατημένα. Το γκολ μπήκε σε καλό σημείο, στο 40΄, αλλά το δικαιούμασταν, αφού ήμασταν ανώτεροι στο πρώτο μέρος. Είχαμε προετοιμαστεί κατάλληλα και είχαμε «διαβάσει» το παιχνίδι του αντιπάλου. Η νίκη ήταν πιο εύκολη απ’ ότι μαρτυρά αυτό το 1-0. Είμαι χαρούμενος για το γκολ, είναι σημαντικό για μένα, αφού είναι το πρώτο μου στη Γ΄ Εθνική, αλλά κυρίως είμαι ευτυχής που πήραμε το παρθενικό φετινό τρίποντο. Κλειδί για τη νίκη ήταν η συγκέντρωση σε όλες τις γραμμές, αλλά είναι νωρίς ακόμα. Παρά τις βασικές απουσίες δείξαμε πως διαθέτουμε βάθος. Ατού μας είναι τα νέα παιδιά, με πάθος και όρεξη για δουλειά. Μας περιμένει ακόμα μια δύσκολη έξοδος, με τον Άρη Παλαιοχωρίου, αλλά με σοβαρότητα θα πάμε για να συνεχίσουμε τις καλές μας εμφανίσεις. Ακόμα δεν υπάρχουν φαβορί στον όμιλό μας. Στόχος εξαρχής ήταν η γρήγορη σωτηρία. Ο κόσμος μας βοήθησε πολύ στα δυο πρώτα ματς, αλλά ειδικά μου έκανε εντύπωση η παρουσία του στην Αλεξάνδρεια. Τον ευχαριστούμε, ελπίζουμε να ακολουθεί παντού και πάντα. Για μένα θέλω να είμαι υγιής και να βοηθώ όποτε με χρειάζεται ο Εδεσσαϊκό.