Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για edessaikos
ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΟΙΚΙΟΘΕΛΩΣ ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΛΙΔΗΣ

Ο Εδεσσαικός ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Τάσο Παπουλίδη και Χρήστο Παπαηλία.Οι δύο ποδοσφαιριστές εάν και είχαν συμφωνήσει αρχικά ανανεώνοντας για ένα χρόνο ακόμα με την ομάδα μας,τελικά λόγω των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων αδυνατούν να συμμετέχουν στις αυξημένες απαιτήσεις της Football League και στα νέα δεδομένα με αποτέλεσμα να ζητήσουν οικιοθελώς την διακοπή συνεργασίας με τον Εδεσσαικο.Ο Εδεσσαικός τους ευχαριστεί για την σημαντική προσφορά τους,στον Σύλλογο όλα τα προηγούμενα χρόνια και τους εύχεται καλή επιτυχία στον επόμενο σταθμό της καριέρας τους.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε πριν από λίγο και με τους δύο ποδοσφαιριστές μας δήλωσαν τα εξής:

Τάσος Παπουλίδης: Σταμάτησα από την ομάδα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και φόρτου εργασίας.Αυτό που θέλω να ξέρουν όλοι είναι ότι θα είμαι κοντά στην ομάδα σε ότι χρειαστεί.θέλω να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην διοίκηση της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείξανε και για την υπέροχη χρονιά που πέρασαμε πέρσι που είχε ως αποτέλεσμα την άνοδο της ομάδας μετά από πολλά χρόνια στην Γ' Εθνικη.'Ενα μεγάλο ευχαριστώ και στους συμπαίκτες μου για τις ωραίες στιγμές που περάσαμε μαζί.

Χρήστος Παπαηλίας: Οι λόγοι αποχώρησης μου είναι κυρίως επαγγελματικοί,οι οποίοι δεν μου επιτρέπουν να ακολουθήσω το απαιτητικό πρόγραμμα της Γ’ Εθνικής.Είναι μια απόφαση δύσκολη.Ευχαριστώ τους ανθρώπους του Εδεσσαικού για τη συνεργασία και τις όμορφες στιγμές που έζησα με αποκορύφωμα την περσινή άνοδο.Εύχομαι στους συμπαίκτες μου και το προπονητικό team ότι καλύτερο για τη συνέχεια των αγωνιστικών υποχρεώσεων.Εγώ θα βρίσκομαι πάντα δίπλα στην ομάδα και θα την υποστηρίζω.