Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για edessaikos
ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ ΚΑΙ ΕΔΕΣΣΑΙΚΟΣ

Είναι ένας από τους ποδοσφαιριστές που έχει συνδέσει το ονόμα του την τελευταία πενταετία με τον Εδεσσαικό.Οι υποδειγματικες εκτελέσεις του και η δεινή ικανότητα του στο σκοράρισμα τον κάνουν ξεχωριστό.Ο Εδεσσαικός βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την συνέχεια της συνεργασίας με τον Βαγγέλη Μεταξά.Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας την προηγούμενη χρονιά αγωνίστηκε σε 15 παιχνίδια ενώ έστειλε την μπάλα στα αντίπαλα δίχτυα 11 φορές.Το ταλέντο και η ποιότητα του Βαγγέλη ξεχωρίζουν και δεν θα μπορούσε να λείπει από την φετινή προσπάθεια.Σε δηλώσεις που έκανε αποκλειστικά στο www.edessaikos.gr ο Βαγγέλης Μεταξάς δήλωσε:Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω στον Εδεσσαικο.Έχω περάσει πολλά με την ομάδα και είμαι πολύ δεμένος με τους συμπαίκτες μου.Την περασμένη χρονιά δεν έδωσα αυτά που μπορώ.Υπόσχομαι όμως ότι θα αποδώσω καλύτερα στο μέλλον και θα βοηθήσω από την πλευρά μου πολύ περισσότερο για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.