Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΕΔΕΣΣΑΙΚΟ 

Εκτενές αφιέρωμα στον Εδεσσαικό έκανε η αθλητική εφημερίδα ''ΑRENA'' στο σημερινό της φύλλο.Αποκλειστικές δηλώσεις έκαναν ο πρόεδρος της ομάδας Πέτρος Πασσαλής,ο προπονητής Γιώργος Νασιόπουλος και οι ποδοσφαιριστές Τόλης Αποστόλου,Τάσος Ταουσιάνης και ο Στάθης Καράμπελας.

Πέτρος Πασσαλής:
'Ηταν κάτι που το σκεφτόμουν καιρό μαζί με άλλους ανθρώπους που ενδιαφέρομαστε για τον Εδεσσαικό.Θεωρήσαμε ότι τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή.Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα βιώσιμη οικονομικά και αγωνιστικά.'Ενα ακόμα στοιχείο του φετινού Εδεσσαικού είναι το άνοιγμα που κάνει στην τοπική κοινωνία ''θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας,για να ανοίξει η αγκαλιά της οικογένειας του Εδεσσαικού''.

Γιώργος Νασιόπουλος
Αρχική μας πρόθεση ήταν να δημιουργήσουμε σιγά σιγά μια ομάδα με μέλλον για να βιώσουμε ξανά τις παλιές καλές μέρες Εδεσσαικού.'Εγιναν πολύ καλές επιλογές αξιόλογων παικτών.Ο μέσος όρος ηλικίας των παιδιών είναι μικρός (23 ετών) ενώ αποκτήθηκαν και κάποιοι έμπειροι,μαζί με 3 παιδιά που ανεβάσαμε από την Ακαδημία.Είμαι γενικά ευχαριστημένος από τον τρόπο που λειτουργούμε και από την διάθεση των ποδοσφαιριστών.Είναι θέμα χρόνου αλλά χρειάζεται δουλειά και υπομονή ώστε ο Εδεσσαικός να καταφέρει να πετύχει τους στόχους του.

Τόλης Αποστόλου
Γίνεται μια καλή προσπάθεια που σαν απώτερο σκοπό έχει να ανεβάσουμε την ομάδα στις εθνικές κατηγορίες κάνοντας όμως σταθερά βήματα.Η προσπάθεια όλων των παραγόντων είναι πολύ καλή όπως και το κλίμα μεταξύ μας ενώ είναι θετικό πως ο Εδεσσαικός στηρίζεται κυρίως σε παιδιά από την περιοχή.Η πορεία μέχρι τώρα είναι πολύ καλή οπώς την περιμέναμε,Οι παίκτες συνδυάζουν αγωνιστικό χαρακτήρα και εξωγηπεδικό προφίλ που είναι αρεστό σε όλη την κοινωνία της 'Εδεσσας

Τάσος Ταουσιάνης
Ο Εδεσσαικός είναι μια ιστορική ομάδα και πρέπει να φτάσει το συντομότερο δυνατον εκεί που ήταν τα προηγούμενα χρόνια δηλαδή στις υψηλές κατηγορίες.Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα και μετά τον εαυτό μου.Σε ομαδικό επίπεδο μοναδικός στόχος είναι η άνοδος στην Γ'Εθνική και στην συνέχεια στις υψηλότερες κατηγορίες.Σε ατομικό επίπεδο θέλω να βελτιώσω την απόδοση μου και να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα μου.

Στάθης Καράμπελας
'Ηθελα για ψυχολογικούς λόγους να ανέβω και να είμαι κοντά στην οικογένεια μου και παράλληλα να είμαι σε μια καλή ομάδα.Χαίρομαι που είμαι σε εναν καλό και οργανωμένο σύλλογο.Το συστατικό της επιτυχίας ειναι η χημεία.